Przejdź do głównej treści
  • BLIK w aplikacji mobilnej BS Legionowo Mobile

    BLIK w aplikacji mobilnej BS Legionowo Mobile

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej, która zainstalowana na telefonie komórkowym umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transakcji BLIK w terminalach POS, bankomatach
    i Internecie.

    Kto może korzystać z BLIK?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego, konta dla jednoosobowej działalności gospodarczej lub konta rolniczego w Banku Spółdzielczym w Legionowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją BS Legionowo Mobile (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna 
      w sklepie App Store)

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Legionowo Mobile wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    dokonać przelewu na telefon

    Jak aktywować BLIK?

    W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BS Legionowo Mobile należy po zalogowaniu się:

    • wybrać rachunek, który chcesz powiązać z usługą BLIK
    • zaznaczyć „Zapoznałem się i akceptuję regulamin BLIK”
    • zatwierdzić operację kodem PIN do aplikacji

    Po wykonaniu tych czynności BLIK jest aktywny i możesz niego korzystać!

    W aplikacji BS Legionowo Mobile w ustawieniach w zakładce BLIK można:

    • wyłączyć usługę BLIK
    • zmienić konto do płatności BLIK
    • dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów

    W przypadku wymiany urządzenia konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Legionowo Mobile – postępuj zgodnie z krokami opisanymi powyżej.

    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    1.         Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję
    na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów

    2.         Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BS Legionowo Mobile

    3.         Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj kod i wklej na stronie sklepu)

    4.         Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

    5.         To już wszystko – zakupy opłacone!

    Wypłata gotówki z bankomatu:*

    1.         Wybierz formę wypłaty środków bez karty

    2.         Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK

    3.         Podaj kwotę transakcji

    4.         Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BS Legionowo Mobile

    5.         Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie

    6.         Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji BS Legionowo Mobile poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego  wymaga

    7.         Wypłata dokonana

    * kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Przelew na telefon BLIK

    Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się ze znajomymi. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie ich numery telefonów. Nieistotne jest to, w jakim banku posiada konto osoba, której przelewasz pieniądze – nie musicie być klientami tego samego banku! Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach bankowych. Przelew dociera
    w kilkanaście sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia.


    Zarządzanie limitami

    Aktualnie wysokości dziennych maksymalnych limitów transakcji BLIK wynoszą:

    • transakcje gotówkowe (wypłata w bankomacie) – 5 000 zł
    • transakcje bezgotówkowe, w tym transakcje internetowe – 5 000 zł
    • przelewy na telefon (P2P) – 2 000 zł, przy czym limit pojedynczej transakcji dla przelewu na telefon i Szybkiej Płatności wynosi 500 zł.

    Dla wszystkich Klientów został ustawiony domyślny limit dzienny dla transakcji gotówkowych, bezgotówkowych BLIK oraz P2P na poziomie 1 000 zł. Oznacza to, że będą mogli Państwo zrealizować transakcje BLIK tylko do wysokości ww. limitu domyślnego.

    Limit domyślny można zmieniać samodzielnie w bankowości internetowej w „Ustawieniach BLIK”.
    Uwaga: nie można tego zrobić w aplikacji mobilnej, w której udostępniony jest tylko podgląd limitów
    bez możliwości ich zmiany.

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM

    1.         Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku

    2.         Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji BS Legionowo Mobile

    3.         Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Legionowo Mobile
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe

    4.         Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Legionowo Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu
    do aplikacji mobilnej

    Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Legionowo Mobile.

    REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUGI BLIK DOSTĘPNEJ W APLIKACJI MOBILNEJ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W LEGIONOWIE

     

    Centrala Banku

    ul. Rynek 4
    05-120 Legionowo
    tel: 22-774-27-94, 22-774-15-94
    fax: 22-774-14-94
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek - piątek 8:00 – 18:00

    Filia w Serocku

    ul. 11 Listopada 8 lok.4
    05-140 Serock
    tel. 22-782-67-04
    fax: 22-782-85-10

    Bank czynny:
    poniedziałek 8:00 – 18:00
    wtorek - czwartek 8:00 – 16:00
    piątek 8:00 – 14:00

    Oddział w Nieporęcie

    ul. Plac Wolności 2A
    05-126 Nieporęt
    tel. 22-772-51-19
    tel./fax: 22-774-82-89

    Bank czynny:
    poniedziałek - piątek 8:00 – 16:00

    Filia w Jabłonnie

    ul. Modlińska 152
    05-110 Jabłonna
    tel./fax: 22-782-48-92

    Bank czynny:
    poniedziałek 8:00 – 18:00
    wtorek - czwartek 8:00 – 16:00
    piątek 8:00 – 14:00

    Inspektor Ochrony Danych

    Monika Kamińska

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj